موسسه مشاور آیین پیروزی در کسب کار


​​​​​​​​​ قُلْ‌ هَلْ‌ يَسْتَوِي‌ الَّذِينَ‌ يَعْلَمُونَ‌ وَ الَّذِينَ‌ لاَ يَعْلَمُونَ‌ إِنَّمَا يَتَذَکَّرُ أُولُوا الْأَلْبَابِ‌

​​​​​​​​​​​​​​ب
گو آیا کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند یکسانند؟! تنها خردمندان متذکّر می‌شوند

مشاوره کسب و کار

 

مشاوره کسب و کار به معنی بهره‌گیری از علم و تجربه متخصصان حوزه کسب و کار برای بهبود و یا توسعه عملکرد سازمان است.

مشاوره کسب و کار و بیزینس کوچینگ Coaching business به شما کمک می‌کند جایگاه مطلوبی برای سازمان، در مسیر توسعه کسب و کار، مدیریت واحدها و سرمایه انسانی ترسیم کنید. سپس به تحلیل شیوه حرکت از شرایط فعلی به آن جایگاه بپردازید.

هدف از آموزش و مشاوره کسب و کار  ، ایجاد یک تیم با تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان شماست تا خودشان پس از اتمام پروژه مشاوره کسب و کار، سازمان را در مسیر صحیح به حرکت درآورند. حال سوال این است :

مشاوره کسب و کار چگونه به موفقیت کسب و کار کمک می‏‌نماید؟

مشاوره کسب و کار به معنی بهره‌گیری از علم و تجربه متخصصان حوزه کسب و کار برای  توسعه کسب و کار و یا بهبود عملکرد سازمان است.

اگر شما هم صاحب کسب وکار هستید باید بدانید چگونه و به چه نحوی از مشاوره مدیریت بهره ببرید ، مشاوره و خدمات مشاوره از دو زاویه می‌تواند به مدیران سازمان‌ها در جهت موفقیت کمک کند:

یکی اینکه تخصص و علم به‌روز در حوزه کسب و کار دارد و همچنین به واسطه کار با سازمان‌های مختلف، تجربه اجرای علم را در شرایط مختلف کسب کرده است؛

دیگر اینکه به واسطه نگاه بیرونی، می‌تواند به مدیران کمک کند تا مشکلات، چالش‌ها یا خواسته‌های خود را از نگاه دیگری بررسی کنند و در نتیجه تصمیمات بهتری بگیرند.

و در این بین عموماً دو نوع از سازمان‏ها به سراغ مشاورین کسب و کار می‏روند:

شرکت‏هایی که موفق و راهبر بازار هستند و برای تداوم راهبری بازار و توسعه بیشتر خود از مشاوره حوزه کسب و کار استفاده می‏‌کنند؛

و نوع دیگر شرکت‏هایی که درگیر چالش یا مشکلاتی شده‌اند و نیاز به مهندسی مجدد خود می‏‌بینند تا بتوانند خود را تبدیل به شرکت حرفه‌‏ای و موفق کنند.

مشاورین ، با رویکرد استراتژیک در کنار شما، کسب و کارتان را بصورت راهبردی بررسی می‌کنند تا فرصت‌های رشد و بهبود را شناسایی و بهترین راهکارها رابرای شما طراحی نمایند.
بنابراین این حمایت در قالب مشاوره عبارتند از:

  • بهبود ساختار مدیریت و رهبری سازمان شما
  • ایجاد تحولات مورد نیاز در سازمان، محصول و نیروی انسانی
  • ایجاد مدل کسب و کار بهینه و business plan برای موفقیت حال و آینده
  • ایجاد فرهنگ چابک، رقابتی و مثبت
  • کوچینگ و قابلیت سازی تیم شما برای تقویت فروش و ارتباط با بازار
  • ایجاد فرایندها و عملیات ناب در سازمان شما